Kundesenter


 

 Informasjon om tiltak i forbindelse med korona og medlertidig stengte butikker i Oslo 

 

På grunn av myndighetens koronatiltak har butikkene i Oslo midlertidig stengt. Verkstedet har fremdeles åpent. Les mer om åpningertider her. Det er mulig å bestille time for prøvesykling og kundeservice utenfor butikken på Grünerløkka og Frogner. Det er mulig å prøvesykle flere ulike modeller og se på tilbehør.

 

Book time for prøvesykling eller kundeservice i Oslo

 

Hva er fremdeles mulig å gjøre i butikkene våre i Oslo

  • Kjøpe varer i nettbutikken og få dem levert utenfor butikken.

  • Ringe eller sende epost for å snakke med betjeningen. Grünerløkka: 90985407 / grunerlokka@sykkelpikene.no. Frogner: 94134023 / frogner@sykkelpikene.no.

  • Booke time for prøvesykling eller kundeservice utenfor butikken.

  • Besøke verkstedet på Eventyrbrua (Storgata 93, 0182 Oslo) for reparasjon og service på sykkel.

 

Hva er ikke mulig i butikkene våre i Oslo

  • Butikkene har stengt for alle ordinære besøk. Vi kan ikke ta imot kunder eller ta betalt på vanlig måte. Vi kan dessverre ikke slippe kunder inn.

 

Tiltak for å redusere smitte

  • For oppgaver som ikke kan løses uten fysisk tilstedeværelse, kan det bookes tidspunkt for hjelp til prøvesykling eller kundeservice utenfor butikkene på Grünerløkka og Frogner. Denne muligheten er en tjeneste som foregår på gaten utenfor butikken. Tjenesten gjennomføres for 1 person eller ett par samtidig pr booking. Det er viktig å møte presist til avtalt tidspunkt, da avtalen er et forsøk på å unngå ansamling av personer og oppgaver.

  • Vi oppfordrer til å ikke møte opp uanmeldt. Unntaket fra det er ved henting i "hente-selv" ordre fra nettbutikken.

  • Vi oppfordrer personer med sykdomssymptomer til å ikke besøke oss.

  • Varene desinfiseres etter hver berøring. Vi oppfordrer derfor til at så få varer som mulig berøres.

  • Betjeningen bruker munnbind og vi oppfordrer kundene til det samme, samt at vi holder avstand.

  • Det finnes muligheter til å løse oppgaver uten fysisk tilstedeværelse. Det kan for eksempel være:

    • Ringe eller sende epost til Kundeservice: 99223489 / kundeservice@sykkelpikene.no. Grünerløkka: 90985407 / grunerlokka@sykkelpikene.no. Frogner: 94134023 / frogner@sykkelpikene.no.

    • Avtale tidspunkt hvor vi kommer hjem til deg for prøvesykling av elsykkel.

    • Videosamtale i digitale møterom. Avhengig av type henvendelse, kan det for eksempel være Teams, FaceTime, Zoom, Google Meet, Google Duo, osv.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.