Du som kunde kan være trygg på å handle hos oss

- vi tar alle forhåndsregler

 

 

Vi ønsker at våre butikker skal være rene. Vi vasker gulv, disk, toalett og andre flater hver eneste dag, opptil flere ganger om dagen. Vi er også opptatt av å rengjøre kontaktpunkter som:

 

  • Dørhåndtak. Vi vasker med såpe og vann, samt desinfiserer etter hver eneste kunde.

  • Kortterminal. Vi desinfiserer knappene etter hver eneste kunde.

  • Sykler. Vi vasker og desinfiserer holkene, display og andre områder som blir tatt på under prøvesykling etter hver eneste kunde.

  • Sykkelhjelmer og annet sykkelutstyr. Vi vasker og desinfiserer overflater som vi ser blir berørt.

 

Hva kan du gjøre som kunde?

 

Betal med kort

I de fleste av våre butikker kan du betale kontaktløs. Når du tæpper kortet ditt er du med på å redusere spredning for smitte. Bruk et av hjørnene på kortet til å presse OK eller PIN-kode. Unngå bruk av kontanter.

 

Unngå å berøre flere varer

Vi forstår behovet for å ta på varer du kanskje ønsker å kjøpe. Hvis du for eksempel ønsker ny ringeklokke, så hadde vi satt pris på at du berører færrest mulig. Hvis du ønsker å prøve en sykkelhjelm, så spør om hjelp slik vi kan vise deg en hjelm som vi allerede har vasket og desinfisert. På den måten har vi kontroll på kontaktpunktene. Våre ansatte hjelper deg mer enn gjerne med å finne tilbehøret til din sykkel :)

 

Takk for at du hjelper oss

 

 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.