Du bestemmer ønsket leveringsdato

 

Vi har forståelse for at du kan ha et ønske å utsette leveringsdatoen på din ordre. Årsaken kan være flere.

 

Kanskje du skal flytte til ny adresse, og ønsker levering etter du har flyttet inn i nytt hjem.

Kanskje du ønsker å kjøpe til kampanjepris, men trenger ikke ordren før nærmere vår/sommer.

Kanskje du skal på ferie, og ønsker å motta ordren når du har kommet deg hjem igjen.

 

Uansett årsak, så kan vi passe godt på din ordre frem til du ønsker den levert.

Sykkelpikene har et stort lager, og vi har dedikert egen plass på lageret bare for deg.

 

Slik går du frem:

 

Når du har funnet det du ønsker å kjøpe, så kan du gå til handlekurven.

Tast inn informasjonen som du blir bedt om.

Skriv så en melding til salgsavdelingen med ønsket leveringsdato (se eksempel under)

 

 

 

Fullfør så kjøpet, slik du får en bekreftelse på din bestilling.

 

Vi vil deretter behandle din ordre så fort som mulig. Vi vil deretter merke din ordre med ønsket leveringsdato, og sette trygt på plass på din plass på vårt lager.

Vi vil deretter sende ordren slik du mottar ordren til din ønsket leveringsdato.

 

Du er velkommen til å kontakte oss hvis du ønsker å fremskynde eller utsette leveringsdatoen.

 

Det skal være trygt å handle hos Sykkelpikene.

 

 

Merk: denne tjenesten er kun tilgjengelig ved kjøp i vår nettbutikk


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.