Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Trygg handel

Kundeservice

Sykkelpikene har butikker og nettbutikk. Finn våre butikker her. Vi tilbyr kundeservice på telefon, epost og i alle våre butikker. Det er mulig å få hjelp i butikk selv om ordren er kjøpt på nett. Kunder som kjøper på nett kan besøke våre butikker for å angre, bytte, reparere, reklamere eller få service på andre måter.

Betaling

Sykkelpikene bruker anerkjente betalingsleverandører. Det sikrer trygg betaling for både selger og kjøper. Det er mulig å betale med kort, faktura, delbetaling og betalingsutsettelse. Dermed kan du få varen før du betaler. Betalingsalternativene vises i kassen før betaling. 

Frakt

Ordre i nettbutikken sendes med Posten, Bring eller Postnord. Vi pakker og sender hver dag. Det er også mulig å hente selv i våre butikker. Fraktalternativene vises i kassen før betaling. 

Reklamasjon og garanti

Sykkelpikene kjøper varer fra offisielle leverandører. Det er dermed mulig å skaffe reservedeler og kunnskap når det er nødvendig. Sykkelpikene har dermed heller ingen egeninteresse i å avslå reklamasjon/garanti, så lenge den er reell. Det kan av og til oppstå tilfeller der årsaken er vanskelig å avgjøre. Det gjelder spesielt sykler hvor delene har ulik levetid i forhold til vedlikehold, bruk og slitasje. I slike tilfeller bruker vi egen erfaring, produsentens erfaring og sunn fornuft. Blir ikke saken løst har kunden mulighet til å klage på avgjørelsen. Sykkelpikene tilbyr i så fall følgende løsning:

 

  1. Send klage på epost til kundeservice@sykkelpikene.no og merk emnefeltet med "Klage på avgjørelse".
  2. Saken blir eskalert og vi forsøker å løse den på enkleste mulig måte.
  3. Blir vi ikke enige kan saken eskaleres videre til forbrukeradvokat (uavhengig tredjepart). En slik konklusjon vil i de fleste tilfeller baseres på forbrukerkjøpsloven og de fakta som allerede er presentert i saken. Sykkelpikene betaler kostnaden for advokat dersom det er feil, mangler eller kritikkverdige forhold på Sykkelpikenes side.