Kundesenter


 

I menyen over finner du blant annet kontaktinformasjon, ordrestatus og returhåndtering

 

 

Ofte stilte spørsmål

 

  • Bytte

Det er helt i orden å bytte.

Du kan bytte i alle våre butikker, eller ved å returnere pakken til nettbutiikken.

 

Bytte i butikk: ta med ordrebekreftelsen fra nettbutikken og varen du ønsker å bytte. Ordrebekreftelsen ble sendt som et vedlegg i en epost etter bestilling. I butikken kan du bytte til hvilken som helst vare. Vi bytter hvis den nye varen koster det samme. Hvis den koster mer betaler du mellomlegg, og hvis den koster mindre får du tilgodelapp, som kan brukes i samme butikk senere.

 

Bytte i nettbutikken: I nettbutikken kan vi kun bytte til ny vare som koster det samme, eller mindre. Lovverket hindrer oss i å øke avalt beløp for en ordre som er kjøpt på nett. Hvis du ønsker å bytte til en vare som koster mer, så bestiller du den på vanlig måte i nettbutikken og returnerer den du ønsker å bytte som angrerett. Vi sender ny vare med en gang, og tilbakebetaler returen så fort den ankommer vårt lager. Send returen til vår adresse: Sykkelpikene AS, Rigetjønnveien 3, 4626 Kristiansand.

Bruk vårt online retursenter eller legg ved en lapp med ordrenummer og kort besklrivelse.

 

  • Transporttid

Normalt 1 - 4 dager.

Vi sender hver dag.

 

Hentemelding for pakker med utlevering fra "post i butikk" senders til deg med SMS/epost.

Pakken kan da hentes i butikkens åpningstid.

 

Utkjøring av hjemlevering avtales når pakken er på terminal i ditt område.

Postnord kontakter deg. Du kan bestemme tidspunkt for utkjøring.

Sendinger som kommer inn under byområder leveres mellom kl 08.00 og kl. 21.00.

Sendinger til adresser utenfor byområder vil blir levert mellom kl. 08.00 og kl 16.00.

 

  • Ordrestatus og sporing

Alle pakker som sendes fraktes med Postnord. Enten som hjemlevering eller med utlevering fra "post i butikk".

Sporingsnummer med link kommer i egen epost, og er klar etter at Postnord har hentet hos oss. Følg linken eller kopier sporingsnummeret og bruk den her: spor sending

 

  • Hente selv

Ordren kan hentes så fort du har mottatt hentemelding. Vi kontakter deg.

Dersom varen allerede er i butikken er dette veldig effektivt.

Dersom varen må fraktes til butikken kan det ta noen dager.

Lagerstatus i din butikk finner du på hvert produkt i nettbutikken.

 

  • Montering av sykkel

Sykler i butikk leveres alltid ferdig montert. Du kan få den umontert i kasse - kontakt oss på forhånd.

Sykler kjøpt i nettbutikken leveres som standard umontert i eske. Vi tilbyr gratis frakt og montering til en av våre butikker. Legg igjen en melding på ordren.

Du kan naturligvis komme innom en butikk for hjelp til montering dersom sykkelen ble levert hjem først.

Se en kort oversikt ovr montering HER.

 

Montering av bysykkel er ikke veldig vanskelig. 

Dersom du aldri har gjort det før vil du møte på et par nye ting. Erfaringsmessig løser dette seg veldig fint.

Står du helt fast kan du alltid ringe oss for hjelp.

Det er ikke nødvendig med spesialverktøy.

Elsykler leveres så og si helt ferdig. Kun små justeringer som gjenstår. Slik som å skru fast styret og sete.

 

  • Retur for angrerett

Du kan returnere for angrerett på hvilken som helst måte.

Vår returadresse for retur med post er: Sykkelpikene AS, Rigetjønnveien 3, 4626 Kristiansand.

Angrerett kan også leveres til våre butikker, og til vårt lager på samme adresse som postadressen. Se våre butikker HER.

Penger blitr ikke utbetalt ved innlevering i en butikk. Tilbakebetaling skjer alltid elektronisk via betalingstjenesten Klarna.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.