RETUR

 

Du lager selv returlapp for ordinær retur. Trykk på knappen under. Bruk returkode 101010 og fyll inn rikitg antall kilo. Skriv ut returlappen og lever pakken til Postnord "post i butikk" eller der du hentet pakken.

Du kan returnere ved å sende varen til nettbutikken eller levere den til en av våre butikker. Ved å bruke løsningen med returkode returneres pakken alltid til nettbutikken. Kostnad for retur dekkes av kunden. Vi sender ikke bekreftelse på mottatt retur, men du får bekreftelse når returen er ferdig behandlet. Angrerett og reklamasjon må ikke forveksles med vår utvidede bytteordning (365 dager bytte). Angrerett er lovbestemt. Vår utvidede byttemulighet er en frivillig tjeneste fra oss til deg. Les mer om 365 dager bytte her. Følgende gjelder for de ulike returårsakene:

 

  • Bytte: Kjøp ny vare på vanlig måte og returner den du ønsker å bytte vekk. Vi tilbakebetaler ved returbehandling. Ny vare sendes på vanlig måte. Årsaken til at vi bruker denne metoden for bytte er at vi som selger er begrenset av norsk lov til å ikke kunne øke opprinnelig fakturabeløp på nettsalg. I tillegg får du tilsendt ny vare raskere siden vi ikke er avhengig av å motta returen først.
  • Angrerett: Gjelder kun kjøp fra nettbutikken. Pakken returneres til vår adresse. Beløp for returnerte varer tilbakebetales til samme konto som betalte.
  • Reklamasjon: Vi anbefaler å kontakte kundeservice først. Det er også mulig å returnere til vår returadresse sammen med en god beskrivelse av årsaken. Vi kan ikke ta på oss kostnader i forbindelse med reklamasjon før det er skriftlig avtalt med oss på forhånd.

 

 

Returadresse:

Sykkelpikene AS

Setesdalsveien 43

4616 Kristiansand


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.