RETUR

Du kan returnere til nettbutikken eller levere til en av våre butikker. Ved å bruke løsningen med returkode, så sendes alltid pakken til nettbutikken. Kostnad for retur dekkes av kunden. Angrerett og reklamasjon må ikke forveksles med vår utvidede bytteordning "365 dager bytte". Angrerett og reklamasjonsrett er lovbestemt. Vår utvidede byttemulighet er en frivillig tjeneste fra oss til deg. Les mer om 365 dager bytte her. Følgende gjelder for de ulike returårsakene:

 

  • Bytte i nettbutikk: Kjøp ny vare på vanlig måte i nettbutikken og returner den du ønsker å bytte vekk. Vi tilbakebetaler for returnert vare ved returbehandling. Ny vare sendes med en gang.
  • Bytte i butikk: Ta med varen til butikken og få tilgodelapp på returnert vare.
  • Angrerett: Gjelder kun kjøp fra nettbutikken. Varen kan sendes tilbake til nettbutikken eller leveres til en av våre butikker.
  • Reklamasjon: Vi anbefaler å kontakte kundeservice først. Det er også mulig å returnere til vår returadresse sammen med en god beskrivelse av årsaken. Vi tar ikke på oss kostnader i forbindelse med reklamasjon før det er skriftlig avtalt med oss på forhånd.

Du kan selv lage returlapp for retur til nettbutikken. Bruk returkode 101010 og fyll inn rikitg antall kilo. Skriv ut returlappen og lever pakken til Postnord "post i butikk" eller der du hentet pakken.

 

Returadresse:

Sykkelpikene AS

Setesdalsveien 43

4616 Kristiansand


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.